سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پک آلوعه ورا

معرفی پک آلوئه ورا

از پک های طراحی شده که هم کاربردی باشند، هم سلامت در رابطه جنسی را تضمین کنند و هم امنیت جنسی را برقرار کنند میتوان پک آلوعه ورا که طراحی شده سپیتا شاپ است را معرفی و تشریح کرد.این پک بیشتر برای زوج های جوان مناسب است.این پک متشکل از دو محصول پر فروش شرکت های کدکس به نام کلاسیک ژل آلوئه ورا و کاندوم کلاسیک آلوئه ورا 12 عددی است. این محصول دارای عصاره آلوعه ورا است که هم احساس لذت را افزایش میدهد و هم فضای معطری را در هنگام رابطه ایجاد میکند.در این پک نرم کننده ای وجود دارد که  به سلامتی و شادابی پوست نواحی تناسلی زوج ها کمک می کند.

کلاسیک ژل آلوئه ورا

کلاسیک ژل آلوئه ورا استفاده شده در پک آلوئه ورا، یکی از بهترین محصولات کدکس در زیر مجموعه ژل های ضد حساسیت به شمار می رود. این ژل با داشتم نرم کننده و مواد تاخیری، علاوه بر ایجاد تاخیری در مردان، کمک می کند تا بانوان، خصوصا نوعروسان، کمترین حس درد را تجربه نمایند. از دیگر مزیت های این ژل مرطوب کردن و خوشبو نمودن واژن است. همچنین وجود مواد ضد قارچ و آنتی باکتریال کمک می کند تا رابطه جنسی در بالاترین سطح امنیتی اتفاق بیفتد و ناحیه تناسلی زنانه از هر گونه حساسیت و آلودگی در امان بماند.

کاندوم کلاسیک آلوئه ورا

کاندوم استفاده شده در پک آلوئه ورا، جز معدود کاندوم هایی به شمار می رود که ضخیم نیست. این کاندوم با بهره گیری از تکنولوژی جدید در تولید کاندوم، از شفاف ترین و نازک ترین کاندوم های برند کدکس بهشمار می رود که علاوه انتقال حس لذت در مردان، امنیت را به رابطه هدیه می دهد. همچنینی به دلیلی داشتن مواد آنتی باکتریال و روان کننده، خطری را متوجه ناحیه تناسلی بانوان نمی کند. عطر شگفت انگیز کاندوم کلاسیک آلوئه ورا کدکس 12 عددی ، کمک می کند تا بوها نامطبوع ناشی از فعالیت های جنسی، تاثیر منفی در روند رابطه نگذارد. این کاندوم یکی از بهترین گزینه ها برای اولین رابطه ها به شمار می رود.

پک کلاسیک آلوئه ورا
  • از بین برنده بوی بد واژن
  • تاخیر در انزال
  • روان کننده واژن
  • مناسب برای رابطه مقعدی
  • ضد حساسیت و خارش
  • قیمت مقرون به صرفه